Hakkımızda

image
Hakkımızda

Birlikte… Daima İleriye.

İsra Holding olarak giderek daha fazlasını hedefliyor ve daima pozitif bir ivmeyle yüzümüzü geleceğe çeviriyoruz. Yüksek bir kalite anlayışıyla sektörün ‘ilk ve en’lerine imza atarken başarımızı da her konuda birlikteliğin gücünden alıyoruz.

Çeyrek asırlık bir deneyim, ileri mühendislik tecrübemiz ve finansal gücümüzle, bulunduğumuz her sektörde ilk ve en iyi olmanın haklı gururunu yaşıyoruz.

Sürdürülebilirlik ilkesiyle çıktığımız her yolda, Türkiye’nin önde gelen holdinglerinden biri olarak dünyanın dört bir yanında adımızdan söz ettirirken nitelikli personelimizin üstün başarılarıyla hep birlikte daha güçlüyüz.

Küresel pazarda; gayrimenkul, enerji, ticaret, turizm ve daha birçok sektöre yönelik faaliyetlerimizin ardında çağın gereklerine uygun modern çalışma yöntemleriyle geleceğe daha güçlü ve aydınlık adımlar atıyoruz. Gerek malzeme ve ekipman kalitesi gerekse sürekli gelişen deneyimli ekibimiz, başarımızın sırrını ortaya koyuyor.

İsra Holding olarak inşaat sektöründe dünyanın en büyük on kuruluşu arasında yer almayı hedeflerken bunu gerçekleştireceğimize olan inancımız, bu birlikteliğin görkemli başarısından kaynaklanıyor.

ECE Türkiye
Uzmanlığıyla

Otto ailesinin uluslararası gayrimenkul geliştirme ve yönetim firması ECE Group’a bağlı olarak faaliyet gösteren ECE Marketplaces, alışveriş merkezleri yönetimi alanında 55 yılı aşkın tecrübesi ve uzmanlığıyla Avrupa’nın önde gelen hizmet sağlayıcı firmalarından biridir. Bu tecrübeyi ülkemize taşımak için 2000 yılında kurulan ECE Türkiye, kısa sürede ülkemizin de önde gelen alışveriş merkezi geliştirme ve yönetim firması hâline gelmiştir. Bir yatırım ve tam kapsamlı hizmet firması olan ECE Türkiye, alışveriş merkezleri ile ilgili iş geliştirme, mimari ve konsept planlama, proje yönetimi, kiralama, AVM ve mülk yönetimi, bütçeleme ile finansal ve hukuki hizmetlerin tümünü tek elden sunmaktadır. Firma, bununla birlikte alışveriş merkezlerini bir platform olarak görmekte ve ortak çalışma alanları, sağlık ve kültür merkezleri, yeme-içme ve eğlence alanları veya marka showroom’ları gibi alışveriş harici branş ve fonksiyonları da entegre ederek bu kompleks yapıların çekim gücünü artırmaktadır.